събота, 4 юни 2016 г.

A To Z Bookish Survey | Част 1: A To M

Здравейте отново!
Видях този предълъг таг от Melly's Book Blog (виж го тук), но ми се стори прекалено голям за един пост, затова го разделих на две части oт по 13 въпроса. Да започваме!

A като Author: Автор, от който имаш най-много книги.

Елиф Шафак. Аз имам цели осем книги от авторката, от които съм чел само една. След тях се нареждат Дж. К. Роулинг, заради поредицата Хари Потър, а наравно с тези седем книги са и тези на Рик Риърдън.

B като Best: Най-доброто продължение някога.

Възпламеняване от Сюзан Колинс. Не мога да се сетя за друго продължение, което да ме е оставило без дъх и да ме е накарало да чета повече и повече.

C като Currently reading: Коя книга четеш в момента?

В момента чета Град на паднали ангели от Касандра Клеър, но съм в началото.

D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш?

Обожавам да пия, докато чета. Не да ям, но да пия. И обикновено пия чай.

E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книжни книги или електронни книги?

Няма да ви учудя, ако кажа, че предпочитам книжни книги, но повечето пъти ще ме видите да чета електронна книга, просто защото аз не си купувам много често книги. Или ги взимам назаем, или ги чета на електронен четец.

F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?

Хм... може би с Хърмаяни. Или с Клеъри от Реликвите на смъртните, или Анабет от Героите на Олимп...

G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс?

Град от кости определено! Не вярвах, че ще ми хареса толкова много, но ето, че стана.

H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?

Може би поредицата Белият жираф от Лорън Сейнт Джон. Харесах ги от първата страница и за мен те са едни от любимите ми книги за цял живот. А  и те са ми в една красива кутийка!


I като Important: Важен момент в живота ти на читател.

Когато прочетох Хари Потър. Това ме накара да чета още.

J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а.

Това е Град от стъкло от (отново) Касандра Клеър. Очаквайте ревю скоро!

K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш?

Не обичам, когато някой ме попита такъв въпрос. Аз харесвам това да чета от жанрове, които не съм си мислел, че ще подхвана. Така мога да намеря някой нов любим, кой знае?

L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чел/-а?

Хари Потър и Орденът на Феникса. Дългичка си е!


И.. последен въпрос: 
M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?

Нека кажем Похитителят на мълнии от чичо Рик. Помня, че когато прочетох първите пет страници, наистина казах "Искам още!"

Това беше от мен за днес. Чувствайте се свободни да пишете каквото и да е в коментарите и очаквайте много скоро и други постове. Чао!

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар